Пошук

Матеріальна допомога ФОПам та найманим працівникам

Дата: 16.12.2020 11:25
Кількість переглядів: 489

Фото без описуВід 14 грудня на порталі «Дія» запрацювала нова послуга – подання заяви на отримання матеріальної допомоги ФОПам та найманим працівникам.

Отже, отримати одноразову матеріальну допомогу застрахованій особі можуть:

1. Фізичні особи-підприємці, робота яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження карантину, якщо:

- державна реєстрація ФОП проведена більше 3 місяців тому;

- на дату набрання чинності Законом, що передбачає надання одноразової матеріальної допомоги, сплачено у 2020 році єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) за себе більше ніж за 3 місяці;

- їхній основний вид економічної діяльності на 31 жовтня 2020 року відносився до переліку тих, стосовно яких вживають карантинні обмеження;

- не є найманими працівниками та фізичними особами-підприємцями одночасно.

2. Наймані працівники, які задіяні на підприємствах, в установах, організаціях, робота яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження карантину, у зв’язку із втратою частини заробітної плати, якщо:

- на дату звернення працюють у суб’єкта господарювання, що нарахував ЄСВ за третій квартал 2020 року;

- працюють у суб’єкта господарювання, основний вид економічної діяльності якого на 31 жовтня 2020 року відносився до переліку тих, стосовно яких вживають карантинні обмеження;

- місце роботи у даного суб’єкта господарювання є основним (не за сумісництвом);

- середня заробітна плата не перевищує 30 тисяч гривень на місяць (для обчислення середньої заробітної плати враховуються усі місяці третього кварталу 2020 року).

Як отримати таку допомогу:

- зареєструватися чи авторизуватися у кабінеті громадянина на вебпорталі diia.gov.ua за допомогою електронного підпису чи BankID, або ж авторизуватися у мобільному застосунку «Дія» через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ;

- у розділі «Послуги» обрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам»;

- Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги;

- підтвердити своє поточне місце роботи (важливо вказати правильний КВЕД суб’єкта господарювання, в якого застрахована особа працює);

- ввести номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN (отримати кошти можна лише на особистий рахунок);

- перевірити та надіслати заповнену електронну заяву.

- очікувати повідомлення про нарахування виплати.

Подати заяву на отримання матеріальної допомоги можна до 31 грудня включно.

Допомога складає 8000 гривень та буде зарахована на особистий гривневий рахунок заявника, вказаний у заяві, до 31 грудня 2020 року.

 

Джерело: Міністерство юстиції України.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних