Калинівський ЦНАП відзначає першу річницю діяльності – нам є чим пишатися!
Професіоналізм, конструктивне та відкрите спілкування із суб’єктами звернення підтвердили, що Центр надання адміністративних послуг міста Калинівка зумів виконати поставлені цілі. 20 березня Калинівський ЦНАП відзначає першу річницю діяльності. Щоденно адміністратори, під егідою кваліфікованого керівника Олени Низькоклон, допомагають вирішити проблеми численної кількості відвідувачів.
Нагадаємо, 20 березня 2018 року громада міста, завдяки Програмі "U-LEAD з Європою", вперше скористалася послугами Центру. Як і минулого року, так і сьогодні міська рада успішно підтримує ЦНАП. Важливій події створення центру передувало впровадження у міській раді системи управління якістю, основною вимогою якої є орієнтація міської влади на потреби своїх громадян. Тому зрозуміло, що логічним було бажання реалізувати кращий закордонний досвід зі створення «єдиного офісу». Як результат, Центр ефективно надає необхідну інформацію та консультацію, як особисто, так і за телефоном: вівторок — середа з 08.00 до 16.00 год.; четвер – з 08.00 до 20.00 год.; п'ятниця — 08.00 до 16.00 год.; субота з 09.00 до 12.00 год.
Загалом, протягом року до Центром надання адміністративних послуг прийнято документи на оформлення паспортів громадян України для виїзду за кордон від 2770 осіб та паспортів громадян України (id картки) від 642 осіб.
Працівники піклуються про своїх клієнтів, тому коли ваш документ уже оформлений, вони телефонують, або надсилають СМС повідомлення і запрошують його отримати, така функція в більшості ЦНАПів відсутня.
За рік до міського бюджету надійшло коштів від отримання адміністративних послуг з видачі біометричних паспортів та id карток на загальну суму 1 381 098 грн.
Начальник Центру надання адміністративних послуг Олена Низькоклон зазначила:
«Перший рік роботи ЦНАП показав, що усі працівники якісно виконують свою роботу, своєчасно та сумлінно. Усі послуги, які надаються у ЦНАПі, дотримуються чинного законодавства, не було порушено термінів надання адміністративних послуг. Нас підтримує та координує міський голова Анатолій Шамалюк і це спонукає до покращення роботи».
Працівники якісно аналізують роботу та максимально враховують думку калинівчан. Громадянам не слід бути байдужими та сміливо використовувати надані можливості впливу на якість надання адміністративних послуг, оскільки вони працюють лише на благо громади міста й докладають неабияких зусиль, щоб кожний суб’єкт звернення почувався комфортно та був максимально проінформований в усіх сферах адміністративних послуг.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)